نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3708
-
الف
+

نظرات خود پیرامون سریال «یوسف پیامبر» را با آی فیلم2 به اشتراک بگذارید

در بخش دیدگاه وب سایت آی فیلم2، نظر شما را درپیوند با سریال تاریخی «یوسف پیامبر» جویا شدیم.

به گزارش آی فیلم2، «یوسف پیامبر» تنها سریال ایرانی است که همچنان پس از بارها بازنشر از شبکه‌های مختلف تلویزیونی، مخاطبان گسترده‌ای از سراسر دنیا دارد.

حالا 12 سال از اولین نشر این سریال گذشته و مجموعه تلویزیونی «یوسف پیامبر» چندین بار از شبکه‌های مختلف ایرانی و خارجی نشر شده است.

حتی این روزها باوجود اینکه شبکه آی فیلم2 این سریال را برای دومین بار نشر می کند، هنوز هم که هنوز است مخاطبان بسیاری به تماشای این سریال می‌نشینند و یوسف پیامبر گوی رقابت را از سایر سریال‌ها ربوده و مخاطبان هر شب منتظر تماشای آن هستند.

 سریال «یوسف پیامبر» نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا نیز مخاطبان پروپا قرصی دارد و تا به حال از شبکه‌های مختلف کشورهایی نظیر افغانستان، تاجیکستان، تونس و .. بارها بازنشر شده و همچنان هم مخاطبان آن را با اشتیاق دنبال می‌کنند.

به دنبال استقبال بالای بینندگان آی فیلم2 از سریال تاریخی «یوسف پیامبر»، تصمیم گرفتیم با طراحی سوالی نظر مخاطبان را درپیوند با این مجموعه تلویزیونی فاخر و علت محبوبیت آن بعد از گذشت 12 سال جویا شویم.

شما همراهان همیشگی شبکه آی فیلم2 می توانید با مراجعه به بخش دیدگاه وب سایت این شبکه جهانی به آدرس fa2.iiflmtv.com نظرات خود را پیرامون سریال تاریخی یوسف پیامبر با ما به اشتراک بگذارید.

سوال بخش دیدگاه از این قرار است: «راز محبوبیت و ماندگاری سریال «یوسف پیامبر» چیست؟»

گفتنی است  سریال «یوسف پیامبر (ع)»  هر شب ساعت 21 به وقت تهران و کابل و ساعت 21:30 به وقت دوشنبه از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

نظر شما
ارسال نظر